Soundtrack

11 Ağustos 2017 Cuma

I came back beyler

Hey ben döndüm!!!

Bi allahın kulu da nerdesin öldün mü dememiş neyse içlenmiycem ama ne bileyim bekliyor insan. Özellikle de bir kişiden de gelip şu sayfayı okumuşluğu var mıdır bilmem.

Bi gece yine kafam mezeye dönmüş. Şuraya girip bi şeyler yazdım. Sonra saçma sapan bi şey yapmamak için şifremi değiştirdim sonra yine değiştirdim beş dakikada 15 şifre değiştirmiştim. Maksat şifreyi sarhoş kafayla tutturamayıp bi takım düşünceleri yazmamak ya da ne bilim yorum olarak atmamak. Beklediğim gibi oldu şifreyi giremedim.

Ayıldıktan sonra şifre uçmuş. Telefon yok mail yok. Ne bok yedimse her boku değiştirmişim. Silmişim. Telefonumla ilişkisi kalmamış hesap uçmuş. Kaç aydır uğraşıyorum yok anam babam yok şifre yok.  Siktiret yeni hesap alayım bu uçsun dedim ammaaa yok ayrılamıyorum duygusal yakınlık oluşmuş bi kere.Ulan devamlı şifre deniyorum olmuyor olmuyor. Sherlock gibi hareket edeyim dedim. Yine içtim aynı kafa aynı ortam.. 1-2-3-4 derken şifre buuuuum buldum. Vee i came back lannnn.


9 yorum:

  1. Sahi nerelerdeydiniz?

    Sandık ki Yağmur Yağar ve SadeDinle ile birlikte blogları uzaktan izlemektesiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahsi geçenleri tanımıyorum ama ohh yani buradayım.

      Sil
  2. Bu arada hitapta ya tek beyler demeyin ya da arkadaşlar filan deyin. Blogçular sırf beylerden oluşmuyor malum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ağzı alışkanlığı genelde erkek ağırlıklı ortamda çalışmanın sonucu bazen onlara da günaydın hanımlar diyorum :P

      Sil
  3. Hoşgeldinnn, özlettin kendini. Sitem etmekte haklısın ama o kadar çok arkadaşım ara verdi ki, yazmayı bıraktılar, böyle durumlarda o kişilerin dinlenmeye ihtiyacı olduğunu düşünüp ısrar etmiyorum. Çünkü vaktiyle ısrar ettiklerim tam tersi sonuç verdi hiç dönmediler:( Tabii istisna dönenler oluyor.
    Neyse ya sonuçta şifreni hatırlamışsın:))tekrar hoşgeldin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de özledim bloggerları. tozunu attırayım bi :D
      giden gitsin kalan sağlar bizimdir :)

      Sil
  4. Yahu Randlecim sen yorumları ne ara açtın. Ben plusta sana bol bol yazıyordum bi ara da sen onu bile görmüyorduuuunn!!! :D Bi de kalkmış sitem ediyor peh peh :)
    Gerçi uzun bir ara ben de verdim. Dönmene sevindim. Ben de tam döndüm mü bilemiyorum ama gelmişken arkideşlerime selamlar vermeden gitmek istemedim.
    o zaman sana da kocamaaaan HOŞGELDİN ..

    YanıtlaSil